رشته : کارشناسی تجارت بین الملل و اقتصاد دانشگاه کلانگفورت اتریش
توضیحات مختصر :

زبان انگلیسی:
آیلتس   6
تافل     80

الزامات عمومی:
برای شروع برنامه لیسانس در بازرگانی بین المللی و اقتصاد در کلاگنفورت، باید مراحل پذیرش را طی کنید. اما نیازی به وحشت نیست: آماده سازی دقیق همیشه نتیجه می دهد! شما به سادگی برای روش پذیرش ثبت نام کنید، انگیزه نامه را بارگذاری کنید و محتوای چند فصل کتاب را مطالعه کنید. با رعایت مراحل پذیرش، می توانیم در هر سال تحصیلی 50 جایگاه دانشگاهی اعطا کنیم. این واقعیت که تعداد محدود است به نفع شماست: شما یک عنصر نامرئی در یک توده عظیم نیستید، بلکه ما این فرصت را داریم که شما را به عنوان یک فرد تشویق و به چالش بکشیم.
شما همچنین باید شرایط زیر را داشته باشید که در مورد سایر برنامه ها نیز صدق می کند:
مدرک عمومی ورودی دانشگاه (مثلاً گواهی پایان تحصیل مانند "Matura" یا "Abitur"، دیپلم دبیرستان)
مهارت های زبان انگلیسی در سطح B2 (CEFR)

درباره رشته تحصیلی

برنامه تجارت و اقتصاد بین المللی دانشگاه کلاگنفورت به منظور تحصیل در اتریش شما را به عنوان یک استعداد همه جانبه واجد شرایط می کند که می توانید در هر نقطه از جهان مستقر شوید.

نمای کلی:
آیا در سراسر جهان احساس می کنید که در خانه هستید؟ آیا دوست دارید بازارهای مرتبط جهانی را زیر نظر داشته باشید؟ ما می توانیم آموزش و پرورشی را به شما ارائه دهیم که مطلقاً هیچ محدودیتی برای شغل شما ایجاد نمی کند. چه در شانگهای، ریودوژانیرو، سیلیکون ولی، مسکو یا لندن – هر کجا که بروید، می توانید آستین ها را بالا بزنید و شرکت ها را با عزم و اراده به سمت موفقیت هدایت کنید. برای موفقیت اقتصادی بلندمدت شما، ما می توانیم یک بسته کامل را در اختیار شما قرار دهیم: ما شما را به یک پایه نظری محکم بر اساس آخرین دانش علمی مجهز خواهیم کرد.
در همان زمان، یاد خواهید گرفت که از تمام ابزارهای عملی که برای پیشرفت سریع خود نیاز دارید استفاده کنید – چه در یک شرکت موجود، چه در یک شرکت نوپا یا در بخش دولتی. ما بهترین دانش‌آموزان را از سرتاسر جهان برای دوره تحصیلی در کلاگنفورت جمع‌آوری می‌کنیم و در کل برنامه به زبان انگلیسی ارتباط برقرار می‌کنیم.
آیا نگران این هستید که دانش آکادمیک شما ممکن است کاربرد عملی محدودی داشته باشد و “بدون توجه به بازار” تحصیل کنید؟ ما خبرهای خوبی برای شما داریم: در اینجا شما نه تنها از کارشناسان مشهور بین المللی در زمینه تحقیقات، بلکه از متخصصان برتر فعال در دنیای تجارت نیز یاد خواهید گرفت. حدود 40 درصد از اساتید ما در زمینه حرفه ای بسیار موفق هستند. در حالی که هنوز در حال تحصیل هستید شروع به توسعه “حلقه تعالی” بین المللی خود کنید و مطالعات خود را در کنار ایده پردازان بلندپروازانه و محرک ها و تکان دهنده های پر انرژی از سراسر جهان دنبال کنید.

فرصت شغلی:
استعداد همه جانبه بین المللی با مهارت های تصمیم گیری پیشرفته: برنامه تجارت بین المللی و اقتصاد دانشگاه کلاگنفورت به شما صلاحیت می کند که به عنوان یک تصمیم گیرنده و تسهیل کننده مسئولیت پذیر، اندیشنده و انتقادی در زمینه های تجاری بین المللی ایفای نقش کنید.
استارت آپ خود را ایجاد کنید: برنامه مدرک شما را با تمام ابزارهایی که برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز دارید، مجهز می کند. رئیس خود باشید، ایده کسب و کار خود را به واقعیت تبدیل کنید و آن را در سراسر جهان توزیع کنید!
اقتصاد: شما یاد خواهید گرفت که تعیین کنید کدام بازارها پتانسیل رشد دارند و اهداف مناسبی برای شرکت شما هستند. بسیاری از شرکت ها از دیدگاه جامع و تحلیلی قدردانی کرده اند، بنابراین اطمینان حاصل می کنند که موفقیت نه تنها در خدمت شرکت است، بلکه برای همه ما مفید است.
همه چیز مالی: بخش‌های کنترل و دارایی موقعیت‌های پردرآمد را در همه جا برای کسانی که از کار با اعداد لذت می‌برند، ارائه می‌دهند!
مدیریت نوآوری: چیزهای جدید خوب هستند. اما چیزهای جدید برای شکوفایی نیاز به خاک اقتصادی حاصلخیز دارند. شما به عنوان یک متخصص نوآوری ظاهر خواهید شد که می تواند با موفقیت بخش های جدید بازار را پرورش دهد.
مدیریت خدمات: حفظ مشتریان هزینه کمتری نسبت به برنده شدن مشتریان جدید دارد. در هر صورت، شما به فرآیندهای خدماتی سازماندهی مناسبی نیاز دارید.
توسعه منابع انسانی: Headhunters یا به اصطلاح مدیران منابع انسانی، اغلب در رقابت برای بهترین مغزها استفاده می شوند.
بازاریابی/تبلیغات: اگر مشتریان تمایلی به خرید نداشته باشند، حتی بهترین محصول یا بهترین خدمات فروخته نخواهد شد. ما شما را به یک متخصص بازاریابی همه کاره تبدیل خواهیم کرد.

دوره ها شامل:
اصول تجارت
اصول اقتصاد
قانون
جامعه شناسی
مطالعات جنسیتی
مهارت های بین فرهنگی و علمی
روش شناسی در تحقیقات بازرگانی و اقتصاد
تجارت بین المللی

توضیحات تکمیلی

مقطع : کارشناسی
کشور : اتریش
مدت دوره : 3سال
دانشگاه : کلانگفورت
شهریه : 1454یورو سالانه
مهلت ثبت نام : 2025-02-15

رشته های مرتبط

کارشناسی الکترونیک صنعتی دانشگاه آلبورگ دانمارک
مقطع : کارشناسی
کشور : دانمارک
مدت دوره : 3سال
دانشگاه : آلبورگ
مهلت ثبت نام : 2025-03-15
شهریه : 12415پوند سالانه
کارشناسی علوم شناختی دانشگاه آرهوس دانمارک
مقطع : کارشناسی
کشور : دانمارک
مدت دوره : 3سال
دانشگاه : آرهوس
مهلت ثبت نام : 2025-03-15
شهریه : 10496پوند سالانه
کارشناسی علم داده دانشگاه فناوری اطلاعات کپنهاگ دانمارک
مقطع : کارشناسی
کشور : دانمارک
مدت دوره : 3سال
دانشگاه : فناوری اطلاعات کپنهاگ
مهلت ثبت نام : 2025-03-15
شهریه : 11170پوند سالانه
کارشناسی علوم اجتماعی دانشگاه روسکیلد دانمارک
مقطع : کارشناسی
کشور : دانمارک
مدت دوره : 3سال
دانشگاه : روسکیلد
مهلت ثبت نام : 2025-03-15
شهریه : 7414پوند سالانه
کارشناسی مهندسی مکانیک دانشگاه جنوب دانمارک
مقطع : کارشناسی
کشور : دانمارک
مدت دوره : 3.5سال
دانشگاه : جنوب دانمارک
مهلت ثبت نام : 2025-03-15
شهریه : 8913پوند سالانه
کارشناسی مهندسی مکاترونیک دانشگاه جنوب دانمارک
مقطع : کارشناسی
کشور : دانمارک
مدت دوره : 3سال
دانشگاه : جنوب دانمارک
مهلت ثبت نام : 2025-03-15
شهریه : 11579پوند سالانه

مقالات مرتبط این رشته :

تحصیل در اتریش
تصویر-شاخص-اتریش

فرم ثبت درخواست

تماس و مشاوره رایگان